П'ятниця, 26.04.2024, 16:02

Слава Ісусу Христу! Гість | Група "Гости" | RSS Головна Бюлетні РНР Вихід

Меню сайту

Категорії розділу
2011 р.Б. [28]
2010 р.Б. [45]
2009 р.Б. [22]
2012 р.Б. [11]
Зустріч молоді [8]
2013 р.Б. [26]











Радимо прочитати



Форма входу

Пошук

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 45

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Бюлетні РНР
Головна » Файли » 2010 р.Б.

Бюлетень №71
13.12.2010, 21:08
Загальна тема: наша сім’я і Шоста Божа Заповідь


Духовний коментар:

«Любов є головним і вродженим покликанням кожної людини» (ЙП II, FC, 11.).Плідність - є одним із благ, дарів і цілей подружжя. Даючи життя, подружня пара бере участь у батьківстві Бога.Регулювання народження - є одним із аспектів відповідального батьківства і материнства. Законність намірів подружньої пари не виправдовує вживання засобів, морально неприйнятних (наприклад: пряма стерилізація або контрацепція).(пор. ККЦ, 2392-2399) Коли відбувається процес поглиблювання відносини батьків з Богом та з Божою Матір`ю, буде також змінюватися їхнє ставлення до дітей. Будуть бо вони мати бажання ділитися з ними своєю власною Любов’ю до Христа і Марії. А тоді пригнічуючий їх тягар батьківської відповідальності стане зовсім інакшим; досвідчать в своєму щоденному житті правдивості слів Христа: "ярмо бо Моє любе й тягар Мій легкий” (Мт 11, 30). (пор. Зошит № 17) Людські серця, проникненні взаємною подружньою любов’ю, закликають, щоб ця їхня людська любов могла завжди знаходити "силу з висоти" (пор. Ді 1, 8). Тільки ця міць, яка народжується в єдності Пресвятої Трійці, може бути гарантією їхньої єдності - єдності "аж до смерті”. Лише силою Святого Духа їхня любов впорається з подружніми та батьківськими завданнями. Святий Дух власне таку любов «переливає в людські серця». Ця любов – шляхетна, чиста. Вона – плідна. Це любов, яка дає життя. Любов прекрасна. Все те, що св. Павло заключив у своєму «гімні про любов» (пор. 1 Кор 13, 1-3), є найглибшим фундаментом сімейного життя. (пор. Зошит № 19)

пропозиції запитань для ділення:

- як ми переконувалися, що наша подружня/родинна любов народжується в єдності Пресвятої Трійці? 


- що нам заважає переживати подружню любов як шляхетну, чисту, плідну, прекрасну?

Тема для молоді: як впливає на мене утримання від їжі. Активізуючий засіб: оберіть с поміж себе одну особу, яку маєте всі переконувати, що: під час посту варто стримувати себе від прийняття улюбленої їжі. Духовний коментар: Одного разу четверо добрих друзів, студенти, поїхали у Лівійську пустелю. Намірювались проїхати через неї на джипі. Ця історія відбувалась, наче в якомусь кіно. Вони вперше опинились в пустелі, невдовзі загубили шлях, а пізніше сталась трагедія – джип не витримав, зламався, вони не знали, що робити далі, залишилось лише чекати на ймовірну допомогу. А пустеля, як відомо, жахає, є страшною, особливо коли не видно жодних перспектив. Вдень немилосердна спека, вночі – лютий холод. До того ж їжі ставало чимраз менше, а ще менше води, тому напруження увесь час збільшувалось. Залишки води треба було поділити на чотирьох. Її лишилось так мало, що всі нервово дивились на руку того, хто її розливав. – І сталось жахливе. Рука одного з друзів, певно під впливом тих напружених поглядів, затремтіла, трохи води пролилось на пісок. Напруження і нервовість мандруючих товаришів перейшли в неконтрольовану агресію – «Як ти міг її розлити? З-за тебе ми загинемо!» А потім все пішло лавиною. Емоції взяли гору. Пролились залишки води, а друзі, б’ючись, катались у піску. Коли нарешті оговтались, один з них вже не піднявся, його задушили. Це було жахливо.Те, що сталось пізніше, що появився гелікоптер, який забрав їх, трьох живих і тіло четвертого, було вже для них, в принципі, неважливим. У тій Лівійській пустелі серед друзів, яким раніше здавалось, що вони готові один за одного життя віддати, сталося щось страшне: вони більш вже не були тими самими людьми…Дар пустелі дозволить тобі подолати літеплість, тому що пустеля змушує вибирати. Вибираючи, побачиш, на що ти здатний і тоді найкраще зрозумієш дві найважливіші реальності: реальність незбагненної любові і нескінченного милосердя Бога, а також реальність своєї грішності і безпорадності. Доти, доки ти – літеплий християнин, у якого все гаразд і який немає жодних проблем, твоя ситуація у світлі віри є трагічною. Бо ти тоді сам даєш собі раду і перестаєш потребувати Бога – а це ситуація практичного атеїзму. (пор. РпВ) Пропозиції запитань для бесіди (для молодшої молоді): - наскільки сильна ваша приязнь з Богом… чим можете доказати її силу?- як використовуєте шанс на те, щоб відмовою приймати улюблену їжу (у час Передріздвяного посту, Великого Посту, у п’ятницю) доказувати, що Бог та Його справи – для вас найважливіші?

- а коли проявляється практичний атеїзм?

- отже: яким є ваше єднання з Богом через віру? які моменти потребують виправлення?ð саме для того і є Піст: щоб усвідомити собі, яке місце виділяю для Бога та працювати над собою, щоб цього місця ставало більше пропозиції запитань для ділення (для старшої молоді): - яким чином постові вправи оживлюють в мені духа справжнього християнства?- коли переконувався, що дійсно потребуєш Бога?

Використані матеріали з бюлетнів Західних дієцезій РКЦ.

Категорія: 2010 р.Б. | Додав: Taras | Теги: Бюлетні РНР Бюлетень №71 наша сім’я
Переглядів: 613 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2024






Друзі сайту