Субота, 20.04.2024, 12:53

Слава Ісусу Христу! Гість | Група "Гости" | RSS Головна Бюлетні РНР Вихід

Меню сайту

Категорії розділу
2011 р.Б. [28]
2010 р.Б. [45]
2009 р.Б. [22]
2012 р.Б. [11]
Зустріч молоді [8]
2013 р.Б. [26]











Радимо прочитати



Форма входу

Пошук

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 45

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Бюлетні РНР
Головна » Файли » 2010 р.Б.

Бюлетень №70
06.12.2010, 16:06
Загальна тема: наша сім’я і Шоста Божа Заповідь (1).
духовний коментар:

«Любов є головним і вродженим покликанням кожної людини» (ЙП II, FC, 11.).Створивши людину чоловіком і жінкою, Бог наділяє кожного з них рівною особовою гідністю. Кожному - і чоловікові, і жінці — належить визнати і прийняти власну сексуальну тотожність.Христос – взірець та джерело цнотливості. Усі хрещені покликані жити в чистоті, кожен за власним станом життя.Цнотливість означає інтегральність сексуальності в особі. Вона передбачає зростання в пануванні над собою.Серед гріхів, які серйозно суперечать цнотливості, слід назвати мастурбацію, розпусту, порнографію та гомосексуальні вчинки.Союз, добровільно укладений подружжям, передбачає вірну любов. Він накладає на них обов'язок зберігати своє подружжя нерозривним.Перелюб і розлучення, полігамія і «вільні зв’язки» є важкими образами гідності подружжя. (пор. ККЦ, 2392-2400) Керувати душею - це вести її Божими шляхами, це вчити її слухати Божих натхнень та відповідати на них, це пропонувати їй властиве для ситуації практикування чеснот, це не лише зберігати її в чистоті та невинності, але також допомагати їй іти вперед дорогою до досконалості – це від усіх сил допомагати їй досягати такого рівня святості, до якого Бог її призначив. (пор. Зошит № 9)Тілесним є не лише той, хто підкоряється спокусам проти чистоти. Тілесною людиною є той, хто пригортається чи прилипає до цього світу, до того, що матеріальне, видиме, що можна відчути, що помічають наші чуття; прилипнути до того, що саме сприймають наші чуття як єдиний важливий конкрет. Тілесність, це спосіб бачення світу лише з матеріального боку - не звертаючи уваги на те, що духовне. В тілесній людині право гріха має перевагу над правом розуму та духа, тому немає в ній ставлення віри, немає довірення Богові та любові Бога. (пор. Зошит № 6)Спокуси проти чистоти – це для нас заклик до боротьби з прагненням бути кимсь великим. (пор. Зошит № 5)Доки не розуміємо, наскільки боляче ранимо Бога нашою гордовитістю, можемо бути частіше виставлені на спокуси (зокрема - проти чистоти). Бог може дозволити щоб це відбулося, тому що цей вид гріха, як правило, набагато більше, ніж гріх гордині, звертає увагу нашого сумління та усвідомлює правду про нас - викликаючи в нас каяття. (пор. Зошит № 25)

пропозиції запитань для ділення:

- як поєдную в собі мою статевість – з духовним життям?

- яким чином, у змаганні за чистоту у подружньому житті, формується перед Богм моя простота та смиренність? 

- чи помічаю, що моя чи інших чистота – це Христос в мені чи в другій людині (а не просто: відсутність нечистих гіхів)?

 

Тема для молоді: про сім’ї, які хочемо утворити. активізуючий засіб: • розділіться: хлопці – дівчата; складіть список прикмет своїх намріяних других половинок, з якими хотіли б прожити безперервно аж до смерті (у дуже похилому віці); представте одні-одним свої напрацювання. Духовний коментар: Глибока спільність подружнього життя і любові заснована Творцем й унормована Його законами. Сам Бог є творцем подружжя. Покликання до подружжя закладене в самій природі чоловіка і жінки, якими вони вийшли з рук Творця.Подружня любов передбачає цілісність, до якої входять усі складники людської особи: поклик тіла та інстинкту, сила чуттів та емоційності, прагнення духу і волі; вона передбачає глибоку єдність особистостей, таку, яка понад тілесним союзом веде до творення одного серця й однієї душі. Вона вимагає нерозривності й вірності у взаємному обдаровуванні; вона відкрита для плідності. Отже, йдеться про нормальні характерні ознаки всякої природної подружньої любові, але з новим значенням, яке не лише їх очищує й зміцнює, а й піднімає їх до рівня вираження правдиво християнських цінностей». Сексуальність підпорядкована подружній любові чоловіка і жінки. Між хрещеними подружні зв'язки освячені святим Таїнством Подружжя.Сексуальність, завдяки якій чоловік і жінка взаємно віддаються особливим притаманним лише подружжю актом, не є чимось чисто біологічним, а торкається людини як такої в її сокровеній суті. Вона здійснюється правдиво людським способом тільки тоді, якщо становить невіддільну частину любові, якою чоловік і жінка цілковито себе зв'язують, аж до смерті. (пор. Зошит № 19) пропозиції запитань для бесіди (для молодшої молоді): - кого більше тягне: хлопців до дівчат, чи дівчат до хлопців? (звісно: залежно від віку…)- чому тягне? - до кого біжу, як до експерта, коли «тягне»? (до Того, хто це в нас заклав – Бога; до тих, хто пояснюють нам Його наміри)- на що спрямоване подружнє та родинне життя? - яка різниця між «просто подружнім життям» і «християнським подружжям»? - які християнські цінності ви хотіли би реалізувати через своє майбутнє подружнє та родинне життя? пропозиції запитань для ділення (для старшої молоді): - яким способом на практиці переживає істину, що Бог – Головний Експерт у справах моєї статевої сфери?

- наскільки хочу створювати свою сім’ю за християнськими принципами та розвивати в ній християнські цінності?

Для дитячих зустрічей:Нехай сяє через нас радість від пробачення. для аніматора: "Роздуми про віру”, с. 64 (від слів: Як мало ми… до слів: …елементом радості.) завдання – введення в тему: • Покажіть дітям малюнок (фото) сповіді, порозмовляйте: · що представляє малюнок? (сповідь)· з чим люди ідуть на Сповідь? (із гріхами та з розкаяним серцем)· яке серце людини– перед Сповіддю? (брудне – з приводу гріхів)· чому людина опустився на коліна? (кається перед Богом, щоб прийняти Його пробачення)· яким стане серце – після Сповіддю? (ясним, чистим, сяючим)ð …і ця Свята Радість – має сяяти назовні!• розмалюйте зображення – вказуючи на радість, яка випливає з людини після доброї Сповіді бесіда з дітьми: • прочитайте: Лк 15, 11-24· чим завершилася історія молодшого сина? (радісною вечерю)· хто так вирішив? (люблячий батько)· чому він так вирішив? (син, що пропав - віднайшовся)· чому батько сказав, що цей син був мертвий? (настільки важкими його гріхи були)· чому гріхи молодшого сина були так важки? (він – підвів, використав, не вшанував батька, не хтів слухатися його чи запитувати)ð тому: коли ми грішимо непослухом, лінивством, самолюбством, марнотратністю – дуже ранимо нашого Небесного Батька · чому батько чекав на сина, виглядав його повернення? (бо – любив, хтів пробачити)· де Добрий Бог чекає на нас - коли носимо в серці погані вчинки, слова чи думки – щоб нас пробачити? (у священиках, в сповідальні; або просто – на вечірній молитві чи біля розп’яття)· якими ми маємо бути – після того, як Бог нам пробачив? (радісні, вдячні Богові) ð оскільки теми про пробачення ви переживали вже багато разів поспіль – сядьте тепер і ви за стіл та переживайте таку радість, як молодший син та батько влаштуйте «солодкий стіл» з музикою не забудьте про радісні пісні – для прославлення Доброго Бога, Який нас завжди хоче пробачати… Домашнє завдання: носіть в собі радість від того, що Добрий Бог пробачив вас вже стільки разів та все хоче пробачати



Використані матеріали з бюлетнів Західних дієцезій РКЦ.


Категорія: 2010 р.Б. | Додав: Taras
Переглядів: 611 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2024






Друзі сайту