Четвер, 25.04.2024, 16:08

Слава Ісусу Христу! Гість | Група "Гости" | RSS Головна Бюлетні РНР Вихід

Меню сайту

Категорії розділу
2011 р.Б. [28]
2010 р.Б. [45]
2009 р.Б. [22]
2012 р.Б. [11]
Зустріч молоді [8]
2013 р.Б. [26]











Радимо прочитати



Форма входу

Пошук

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 45

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Бюлетні РНР
Головна » Файли » 2010 р.Б.

Бюлетень №66
22.11.2010, 22:37
Бюлетень №66 

Загальна тема: Наша сім’я і Друга Божа Заповідь.

Тема для молоді: Господь Бог і наша схильність закохуватися. Загальна тема: наша сім’я і Друга Божа Заповідь духовний коментар: «Господи, Боже наш, яке предивне Твоє Ім'я по всій землі!» (Пс 8, 2).
Друга Заповідь наказує шанувати ім’я Господнє: ім’я Господа є святе.
Друга Заповідь забороняє будь-яке невластиве вживання Імені Бога. Богохульство полягає у зневажливому вживанні Імені Бога, Ісуса Христа, Діви Марії і святих.
Кривоприсяга закликає Бога бути свідком брехні. Кривоприсяга є поважною провиною перед Богом, Який завжди вірний Своїм обітницям.
«Не кляніться ні Творцем, ні творінням, хіба що справа є одночасно правдивою, необхідною і шанобливою» (св. Ігнатій Лойола, Духовні вправи, 38)
Під час Хрещення християнин приймає своє ім'я в Церкві. Батьки, хресні батьки і парох мають пильнувати за тим, щоб давалося християнське ім’я. Покров святого є взірцем любові і забезпечує його молитву.
Християнин розпочинає свої молитви і свої дії знаком Хреста «в ім’я Отця, і Сина, і Святого Духа. Амінь».
Бог кличе кожного на ім'я (Іс 43, 1). (пор. ККЦ, 2160-2167) Про те, що Мойсей відчув Божу любов, свідчить його прохання, щоб він міг побачити Бога в славі: "І говорив (Мойсей): «Покажи мені, благаю, твою славу!». І (Господь) відповів: «Я появлю перед тобою всю Мою доброту і виголошу перед тобою Ім'я Господа; і милуватиму, кого милуватиму, і милосердуватимусь, над ким буду милосердуватись». І додав: «Лиця ж Мого не можна тобі бачити, бо людина не може бачити Мене і жити». Далі Господь сказав: «Ось місце коло Мене, стань на цій скелі; і як проходитиме Моя слава, я поставлю тебе в щілині скелі й Моєю долонею прикрию тебе, поки не перейду. Потім я заберу Мою руку, й ти побачиш мої плечі; лиця ж Мого бачити не можна» (Вих 33, 18-23) (пор. Зошит № 4) 
"Мати Ісуса перед очима”, дивитись як славить Бога, прославляє Його ім’я, згідно з першим закликом "Отче наш”, є підставою преклоніння. Є вона одночасно формою тихого наповнювання цілої особи через внутрішнє діяння Духа Ісуса Христа. Можливість брати участь і єдність яку Бог дає нам в дарі називається правильно комунією, з’єднанням, коли Бог робить через неї своє багатство нашим. (пор. Зошит № 8) Багатьох криз в подружньому житті можна уникнути, якщо б чоловік і жінка старалися про надприродне бачення чоловіка чи жінки. Тоді вони помічали б один в одному Христа, а це звільнювало б їх від свого роду зневолення, яке несе з собою надмірне очікування взаємності. У випадку подружніх відносин, коли віддаєш усе людині, не пов`язуючи цього з Богом, такої ситуації не можна уникнути. Чоловік чи жінка, що віддає усе найближчій особі, очікує в спосіб немов природній, відповідної до свого віддання відповіді: Я роблю з себе дар для тебе, але прагну, щоб ти "відплатив” цим самим, сподіваюся що моє добро буде в повноті винагороджене. Чоловік, що цілковито вдивляється в жінку, починає незалежно від своєї волі забувати, що добро, яке помічає в жінці має свій початок в Богові – в джерелі всякого добра і любові. Тоді жінка стається для нього божком, який сам по собі здається добрим і достойним безмежної довіри. Подібно у випадку жінки, коли віддає себе цілковито чоловікові і ставиться до нього як до божка, дуже легко забуває вона про Христа. І тоді коли виникає ситуація необхідного вибору між егоїстичним очікуванням чоловіка, а наукою Церкви в подружніх справах, вона підкоряється чоловікові, пояснюючи, що робить це ради подружньої любові. Внаслідок доходить до використання протизаплідних засобів, абортів, а все це в ім’я добра сім’ї. Деградація подружньої любові, яка тоді має місце, є наслідком невластивої ієрархії цінностей, а основою цієї ієрархії є ставлення до чоловіка чи жінки, як до божка. (пор. Зошит № 17) пропозиції запитань для ділення:

- усвідом собі, з якою повагою, вірою, любовю промовляєш Імена Господні… якою, отже, є твоя реальна близкість з Богом у твоєму серці? наскільки твоя молитва формує цю блимзкість?


- як факт, що Подружню Присягу ви склали «в Ім’я Бога», допомагає нам розвиватися у родинному житті?






Тема для молоді: Господь Бог і наша схильність закохуватися (З бюлетнів західних дієцезій)
активізуючий засіб: • розділіться по двох й жеребкуйте завдання: представити короткою сценкою поведінку закоханої людини, яка:- вчить уроки/працює- має допомогти прибирати в помешканні- готується на побачення - мріє духовний коментар: Коли виникає й розвивається взаємна закоханість, молоді люди бояться відштовхнути найближчу людину. Тому докладають багатьох зусиль для того, щоб, де це можливо, із взаємністю поважати… її егоїзм та його забаганки. Звісно, для віруючих і надалі залишається важливим, щоб примх улюбленої особи не ставити вище Бога, проте, практично неможливо уникнути падінь на цьому полі. Взаємне захоплення, радість бути разом, прегарні плани на майбутнє… Одначе, коли двоє людей адорують один-одного (а навіть обожнюють) – часто у своєму житті ставлять Бога у «фоновий режим»… (пор. Зошит № 31) Буває, що закохуються особи, які розвивають у собі прагнення поглиблювати внутрішнє життя. Вони у цей період пізнають один одного, їх буде переповнювати великий запал, ентузіазм і надія спільного прямування до святості. Все видається їм простим. Вони можуть разом довго і палко молитися, спільно розв’язувати багато життєвих проблем. Часто в тій чи іншій формі проявляється їх егоїзм, але ентузіазм і запал допоможуть їм долати всілякі перешкоди. Прямування до святості видається їм водночас чимось дуже близьким для досягнення.Однак на цьому початковому етапі Бог не може об’явитися нам більше, оскільки в нас ще немає відповідного відкриття на Нього – властивої покори.Перше глибше відкриття на Господа попереджають, як правило, певні події, через які Бог дозволяє нам певною, але ще дуже малою мірою, відкрити Його любов. Це може бути, наприклад, дуже сильне досвідчення слабкості чи самотності, і тоді ми зможемо сильніше відчути Його любов. Таке досвідчення власної слабкості, і водночас того, що Бог любить нас такими, які ми є, залишає глибокий слід в нашому серці. (пор. Зошит № 5) пропозиції запитань для бесіди (для молодшої молоді): - як веде себе хтось, хто закохався? - як ведуть себе закохані? - які бувають примхи закоханих? - яким способом покажете, що за обставин закоханості, Бог для вас - головний? (не пропустіть: участь у недільній Євхаристії, дбання про до-подружню чистоту, відважні розмови про віру, спільна молитва, тощо… )- що означає вислів: Бог у «фоновому режимі»? (забуваєш про все з Ним пов’язане )- які виникають труднощі у відносинах закоханих людей?à першою причиною труднощів є Господь Бог: Він виховує нас до дозрілішого переживання прекрасних моментів - формуючи в нас смиренність - що таке: смиренність у відносинах закоханих людей? (напр.: знімають «розові окуляри», не вимагають догоджувати своєму егоїзмові, частіше згадують про Бога)

Категорія: 2010 р.Б. | Додав: Taras
Переглядів: 663 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2024






Друзі сайту