Вівторок, 24.09.2019, 12:00

Слава Ісусу Христу! Гість | Група "Гости" | RSS Головна Бюлетні РНР Вихід

Меню сайту

Категорії розділу
2011 р.Б. [28]
2010 р.Б. [45]
2009 р.Б. [22]
2012 р.Б. [11]
Зустріч молоді [8]
2013 р.Б. [26]











Радимо прочитати



Форма входу

Пошук

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 45

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Бюлетні РНР
Головна » Файли » 2009 р.Б.

БЮЛЕТЕНЬ РУХУ НАЗАРЕТСЬКИХ РОДИН №15
26.07.2009, 21:24
      БЮЛЕТЕНЬ РУХУ НАЗАРЕТСЬКИХ РОДИН
                    Київська Архієпархія УГКЦ  
                       №15 (від 13.06. 2009)

Блаженні милосердні, бо вони зазнають

милосердя.(Мт 5, 7)

   

Будьте милосердні, як і Отець ваш милосердний. (Лк 6, 36)
Ідіть, отже, і навчіться, що значить: Я милосердя хочу, а не жертви. Бо я прийшов кликати не праведних, а грішних. (Мт 9, 13)

Плодами любові є радість, мир і милосердя. Любов вимагає доброти і братерського напімнення; вона є доброзичливістю, породжує взаємність, залишається безкорисливою і щедрою. Любов є дружбою і сопричастям. (Kатехизм Kатолицької Церкви, 1829)
Милосердна любов, у взаєминах між людьми, ніколи не є одностороннім актом чи процесом. Навіть у тих випадках, в яких усе начебто вказує, що тільки одна сторона дарує і дає (наприклад: у випадку лікаря, що лікує; учителя, який навчає; батьків, що виховують дітей; добродія, котрий допомагає потребуючим), насправді ж навіть дарувальник завжди має користь. В усякому разі, він з легкістю може опинитися в ситуації того, хто приймає добродійство, зазнає милосердної любові, стає предметом милосердя. (…) Якщо бракує цієї обопільності, цієї взаємності, то наші вчинки ще не є дійсними актами милосердя. В нас ще не відбулось повне навернення, шлях якого об’явив нам Ісус Христос своїм словом і прикладом аж до хреста, ані ми ще не є повними учасниками величного джерела Божого милосердя, яке Він нам об’явив. (Іван Павло II, енцикліка Бог багатий милосердям, 14)
Моя дочко, якщо через тебе вимагаю від людей пошани для Мого милосердя, то ти перша повинна відзначатися цією вірою у Моє милосердя. Вимагаю від тебе вчинків милосердя, які повинні випливати з любові до Мене. Милосердя до ближніх ти повинна виявляти завжди і всюди, не можеш від цього усунутися, ні відмовитися, ні оправдатися.
Подаю тобі три способи виявлення милосердя до ближніх: перший – дія, другий – слово, третій – молитва; у цих трьох ступенях втілена повнота милосердя і є незаперечним доказом любові до мене. Таким чином душа прославляє і віддає пошану Моєму милосердю. (Св. Фаустина Ковальська, Щоденник, 742)
Старшому братові не потрібно було уповати на милосердя батька, адже мав добрі діла і вважав себе досконалим (…). Якби старший брат, який, здавалося, був в усьому вірний батькові, хотів би навчитися від нього постави милосердя, то сприйняв би його поведінку щодо свого марнотратного брата як щось очевидне і сам також був би щасливий, що той повернувся. Однак для нього милосердя якби взагалі не існувало. Тому, хоч назовні він не зробив нічого, що заслуговувало б на осуд, насправді тяжіла над ним найбільша провина – провина закритості на милосердя батька. (Довіритися Марії, с. 47)
Питання на ділення:
1. Яким чином досвідчуєш у своєму житті Боже милосердя?
2. В яких ситуаціях, які переживав останнім часом, ти побачив Боже запрошення до вияву милосердя щодо ближнього вчинком, словом чи молитвою? 




Категорія: 2009 р.Б. | Додав: Taras
Переглядів: 317 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2019






Друзі сайту