БЮЛЕТЕНЬ РУХУ НАЗАРЕТСЬКИХ РОДИН
Київська
Архієпархія УГКЦ №56 (від 30.08. 2010)
Загальна тема: Зустріч з духовним провідником
Постава духовного
дитинства та безмежного довірення Богові є особливо важливою в співпраці з
духовним провідником.
Коли відкриватимеш
чергові поклади правди про себе, тоді в контакті зі своїм духовним провідником
будеш розповідати про помічену в побіленому гробі свою нікчемність та гидоту
гріха.
Було б глупотою,
якщо б ти, думаючи по-людськи, не хотів признатися до того, що в собі помічаєш,
якщо б ти зважав на знаряддя, яким є духовний провідник, а не зважав
на Христа, котрий в ньому "приховується ”.
Ти не повинен
дивитися лише по-людськи на свого духовного провідника.
То ж сам Христос,
який докладно знає, що є в середині побіленого гробу, очікує, що ти з простотою дитини зізнаєшся у всьому.
Зустріч з духовним
провідником повинна бути для тебе не стільки зустріччю зі знаряддям,
скільки зустріччю з Христом.
Можливо, ти
пояснюєш собі або внушаєш, що спричиниш страждання духовному провіднику, коли
скажеш йому, який ти насправді. Але ж ти скажеш це Христу, який через нього
діє. Це твоє мислення з огляду на людину та гординя перешкоджають тобі прийняти
поставу євангельської дитини, яка насамперед кидається в Божі обійми, а лише
тоді аналізує свою негідність.
Спершу визнай
Христу, прихованому в духовному провіднику, цілу свою нікчемність, а тільки
тоді, вже разом з Ісусом, роздумуй про свою ситуацію.
Молодіжні
зустрічі: чи посторонні люди
можуть мене назвати християнином?
активізуючий засіб (здебільшого - для молодшої молоді):
напишіть
«шпаргалку»-інструктаж для людини-християнина, яка на тривалий час відбуває у
країну, де дуже мало братів у Христі: як має приготуватися, як там має себе
вести, чого шукати, з ким спілкуватися…
духовний коментар:
Усі християни,
скрізь, де вони живуть, зобов’язані показувати прикладом свого життя і свідченням
свого слова нову людину, в яку вони одягнулися через Хрещення, і силу Святого
Духа, Який скріпив їх таїнством Миропомазання (пор. ІІ ВС ДМ)
Перш ніж ти будеш
навертати інших, намагайся, передусім, навернутись сам. Важливим є ступень
твоєї віри, твого притулення до Христа. "Не важливо, що ти робиш, – сказав Йоан
Павло ІІ, – важливо, ким ти є”. Чим
більше в тобі буде Божого добра, чим більше ти будеш вірним благодаті, тим
більш ефективним буде твій вплив на інших.
Твоє відкривання
на сходження Христа до тебе, чи в святих таїнствах, чи в молитві, дозволяє тобі
любити інших. Ти настільки можеш давати
Христа іншим, наскільки приймаєш Його, наскільки дозволяєш Йому огорнути тебе
Собою. Кохати іншу людину – це уділяти їй Христа. Не можна уділяти те,
чого немає. Чим більше ти кохаєш Бога і приймаєш Його в цій любові, дозволяючи
Йому в тобі жити і діяти, тим більше ти здатний любити інших.
Кожне твоє добро
впливає на інших, твоя вірність є силою
для тих, кого ти любиш, твоє святе Причастя зміцнює не лише тебе, але
також є поживою для твоєї пари, дітей, братів, друзів, парафії, Церкви, світу.
Тож розпочни від себе, від власного відкриття на Христа. (пор. РпВ)
пропозиції запитань для бесіди (для молодшої молоді):
- чи
намагалися колись-когось «навертати»?
· як до того готувалися?
· як проходив сам «процес»?
· які результати тих заходів: тоді і на
сьогодні?
· як би тепер це робили?
- що заважає людям невіруючим
приймати запрошення Ісуса? (наше життя – незгідне з Євангелієм!!!)
- як
розумієте Ісусові слова: як Я був
полюбив вас, так любiтe і ви один одного! З
того усі спізнають, що Мої ви учні?
- чи свідчення про Ісуса може бути «кайфовим» = давати пречудову відраду? за яких умов?
(Бюлетень Західних дієцезій№250)
|