П'ятниця, 29.03.2024, 04:28

Слава Ісусу Христу! Гість | Група "Гости" | RSS Головна Бюлетні РНР Вихід

Меню сайту

Категорії розділу
2011 р.Б. [28]
2010 р.Б. [45]
2009 р.Б. [22]
2012 р.Б. [11]
Зустріч молоді [8]
2013 р.Б. [26]











Радимо прочитати



Форма входу

Пошук

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 45

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Бюлетні РНР
Головна » Файли » 2010 р.Б.

Бюлетень №68
22.11.2010, 22:50
Загальна тема: наша сім’я і П’ята Божа Заповідь.
Дитячі зустрічі: каюся – бо хочу бути в обіймах Ісуса.
БЮЛЕТЕНЬ РУХУ НАЗАРЕТСЬКИХ РОДИН Київська Архієпархія УГКЦ №68(від 20.11. 2010)
Загальна тема: наша сім’я і П’ята Божа Заповідь духовний коментар: «У Його руці душа всього живого, дихання кожного людського тіла» (Іов 12, 10).Усяке людське життя, від часу його зачаття аж до смерті, святе, бо Господь забажав людину задля неї самої на образ і подобу Бога, Живого і Святого.Убивство людини тяжко суперечить гідності людини та святості Творця. Від свого зачаття дитина має право на життя. Безпосередні аборти, тобто бажані як мета чи засіб, є «ганебною практикою» (II ВС, GS, 27), яка серйозно суперечить моральному законові. Церква карає канонічною карою відлучення від Церкви за цю провину проти людського життя. Оскільки від свого зачаття зародок повинен вважатися людською особою, необхідно захищати його цілісність, дбати про нього і лікувати, як кожну іншу людську істоту. Навмисна евтаназія, незалежно від її форм і мотивів, є вбивством. Вона серйозно суперечить гідності людської особи і пошані до Живого Бога, її Творця.(пор. ККЦ 2318-2324)

Заборона вбивства не скасовує права знешкодження несправедливого напасника. Законний захист є серйозним обов'язком для тих, хто відповідальний за життя інших і за загальне добро. Через лихо і несправедливість, викликані всякою війною, ми повинні робити все, розумно можливе, щоб її уникнути. Церква молиться: «Рятуй нас, Господи, від голоду, пошесті і війни». Церква і людський розум стверджують постійну чинність морального закону під час збройних конфліктів. Дії, які свідомо суперечать правам людини та їх загальним принципам, є злочинами.«Гонка озброєнь є дуже великим нещастям людства і нестерпною шкодою знедолених» (II ВС, GS, 81).«Блаженні миротворці, бо вони синами Божими назвуться» (Мт 5, 9).Самогубство серйозно суперечить справедливості, надії і любові. Воно заборонене П'ятою Заповіддю.Зведення (згіршення) становить важку провину, коли діями чи через занедбання це свідомо веде іншу людину до тяжкого гріха. (пор. ККЦ 2321-2330) Йдеться про те, щоб на землі, яку Бог у своєму Провидінні виділив на житло для людей, родинний дім - символ єдності й любові - перемагав все те, що загрожує цій єдності і любові: ненависть, жорстокість, руйнування, війни. (пор. Зошит № 30) Під час ІІ Світової Війни люди часто опинялись в ситуаціях, які вимагали героїчної любові – або ти будеш бити, або поб’ють тебе; або ти будеш вбивати, або загинеш сам. Це були виняткові ситуації, але і в менш драматичних умовах Бог неодноразово закликатиме нас до любові дорогою ціною. Тоді ми переконаємось, що ми нездатні любити, і буде нам легше зрозуміти глибокий сенс слів Христа: "Я виноградина, ви – гілки. Хто перебуває в Мені, а Я в ньому, – той плід приносить щедро. Без Мене ж ви нічого чинити не можете” (Йн 15, 5) – без Христа ми нічого не можемо учинити. Це Христос є нашим життям. Без Нього ми стаємо як відтята від виноградного куща гілка, що всихає. Наша воля, завдяки якій ми можемо вибирати добро і любов, слабка. Воля людини занадто слабка, щоб вибирати те, що важке, що вимагає перекреслювання свого егоїзму. Якщо хтось ще цього не спізнав, колись безсумнівно переконається, що дійсно нездатний любити, нездатний завмирати для себе, – а лише через любов кожний з нас в повноті стає людиною. Любов – це акт волі, це наше прагнення обдаровувати інших тим, що добре. Ми знаємо, що кожний з нас може хотіти чого-небудь, наприклад, на "5, 70 чи 100 процентів”. Якщо в нас є прагнення реалізації любові на 10 процентів, то цього замало, щоб творити міжособистісну гармонію, щоб міг здійснюватись процес єднання осіб, замало, щоб любити так, як любив Христос. Моє "хочу” може, однак, чимраз більше посилюватись благодаттю Христа, так, що я почну хотіти реалізувати Христову заповідь: "Як Я був полюбив вас, так любіте і ви один одного” (Йн 13, 34) вже не на "10 процентів”, але на 70, чи навіть більше. Цим об’являється життя Христа в нас. (пор. РпВ)

пропозиції запитань для ділення:

- як розумію свою відповідальність за родинний дім?

- яка в мені свідомість того, що моє послаблення близкості з Христом стає спокусою/згіршенням для моїх найближчих? 

Дитячі зустрічі: каюся – бо хочу бути в обіймах Ісуса для аніматора: "Роздуми про віру”, сс. 63-64 (від слів: Наша сповідь… до слів: …відроджена людини). бесіда з дітьми/введення в тему: · як повинна повести себе дитина, коли зробить щось погане? (просити вибачення)· у кого?· чому просимо про пробачення? (найчастіше: щоб нам стало легше)· про кого тоді думаємо? (про самих себе – бо нам страшно признатися, бо мучить сумління) ð а як повинно виглядати наше каяття? бесіда з дітьми: • показати дітям два зображення Ісуса: коли Він пригортає дитину і коли розп’ятий на хресті • порозмовляти: · чому дитині з першого зображення - добре? · чому вона відчуває безпеку, тепло Ісуса? (завдяки обіймам Його рук)· що відбувається з руками Ісуса – на другому зображенні? · чому вони прибиті?порозмовляти далі: · отже, про кого нам потрібно думати найбільше, коли каємось? (про Доброго Ісуса) · звідки взялися цвяхи в руках і ногах Ісуса? (це наші гріхи…) · чи Ісус може нас тоді благословляти, огортати, уберігати? (ні…) ð тому такі страшні та шкідливі для нас наші гріхи: заважають Господеві давати нам найбільші блага… • тут аніматор нагадує навчання св. Жан-Марі Віанея… · що відбувається з нашими гріхами, коли щиро каємось? (ви) · що може робити для нас Ісус – після доброї сповіді, щирого каяття? (знов благословляти, оберігати…) молитва: · можна приготувати зображення розп’ятого Ісуса; в місцях ран – вмістити малі цвяхи- співаємо пісню (напр. Голгофо…) - думаємо, за які свої гріхи хочемо перепросити Доброго Ісуса - після пару хвилин молитви - кожен підходить й витягає "свій” цвях, який відображає якийсь конкретний гріх, якого хоче позбутися - цвяшок беремо з собою і запам’ятовуємо, що він означає


Категорія: 2010 р.Б. | Додав: Taras
Переглядів: 643 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2024






Друзі сайту